حلقه ناردو
حلقه ناردو

که در ابتدا در سال 1975 ساخته شد،


کانال آفتابگردان را دنبال کنید
که در ابتدا در سال 1975 ساخته شد، به عنوان Pista di prova di Nardò della Fiat شناخته می شود (تست Nardò test Fiat ) زمانی که در سال 1975 ساخته شده است، یک مسیر آزمایشی با سرعت بالا واقع در بیش از 20 کیلومتر (12 مایل) شمال غرب شهر ناردو ، ایتالیا ، در منطقه جنوبی آپولیا ، در استان لچه . این شرکت توسط Porsche Engineering در سال 2012 از صاحبان سابق خود یعنی Prototipo SpA خریداری شد .

، که در ابتدا در سال 1975 ساخته شد، به عنوان Pista di prova di Nardò della Fiat شناخته می شود (تست Nardò test Fiat ) زمانی که در سال 1975 ساخته شده است، یک مسیر آزمایشی با سرعت بالا واقع در بیش از 20 کیلومتر (12 مایل) شمال غرب شهر ناردو ، ایتالیا ، در منطقه جنوبی آپولیا ، در استان لچه . این شرکت توسط Porsche Engineering در سال 2012 از صاحبان سابق خود یعنی Prototipo SpA خریداری شد .

توضیحات

این مسیر 12.5 کیلومتر (7.8 مایل) طول دارد و دور دارد و دارای چهار خط برای اتومبیل و موتور سیکلت است که مجموع آن حدود 16 متر (52 فوت) است و یک حلقه داخلی جداگانه برای کامیون ها با عرض 9 متر (30 فوت ) در حلقه های اتومبیل / موتورسیکلت، خطوط به اندازه ای سرمایه گذاری می شوند که یک راننده در خط فرمان بیرونی نیازی به چرخاندن چرخ ها در هنگام رانندگی با سرعت تا 240 کیلومتر / ساعت (149 مایل در ساعت) نداشته باشد. به طور اساسی، در سرعت به اصطلاح خنثی که برای چهار خط متفاوت است، می تواند به عنوان اگر در یک خط مستقیم حرکت می کند. با این حال، خودروهای بسیار سریع هنوز نیاز به فرمان را دارند که سریعتر از حداکثر سرعت خنثی حرکت کنند. به عنوان مثال، CCR Koenigsegg که یک رکورد سرعت برای خودروی تولیدی در Ring Nardò را تنظیم کرد، با فرمان با یک زاویه 30 درجه انجام شد. این رکورد سرعت پس از بوگاتی ویرون در گروه آزمایش Ehra-Lessien خصوصی Volkswagen گروه آزمایش مستقیم در آلمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، و از این رو CCR تنها رکورد سرعت برای Ring Nardò را نگه می دارد. در فرآیند مبارزه با نوبه خود به عنوان مورد نیاز در هنگام رفتن سریع تر از سرعت بی طرف کاملا کمی از سرعت بالا بالقوه از دست داده است و از این رو یک ماشین سریع خواهد سریعتر در یک خط مستقیم از آنچه که در حلقه نوردو امکان پذیر است. حتی با سرعت خنثی، در یک نوبت به صورت اتوماتیک یک ماشین با وزن کمتری نسبت به یک خط مستقیم به دست می آید، زیرا نیروی کم ایجاد شده توسط بانکی مقاومت نورد بر روی لاستیک ها را افزایش می دهد. در حلقه یک مرگ و میر وجود دارد.

سرعت خنثی برای چهار خط ماشین / موتور سیکلت به ترتیب است:

  • خط 1 - 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت)
  • خط 2 - 140 کیلومتر در ساعت (87 مایل در ساعت)
  • خط 3 - 190 کیلومتر / ساعت (118 مایل در ساعت)
  • خط 4 - 240 کیلومتر در ساعت (149 مایل در ساعت)

در طول فعالیت منظم در هر هفته، حداکثر سرعت مجاز در مسیر دایره ای 240 کیلومتر در ساعت (149 مایل در ساعت) است. سرعت های بالاتر تنها زمانی مجاز می شوند که مشتری یک مسیر را برای استفاده منحصر به فرد خود ببرد.

سرعت خنثی برای حلقه کامیون بین 80 کیلومتر در ساعت (50 مایل در ساعت) و 140 کیلومتر در ساعت (87 مایل در ساعت) در طول مسیر است، بیشترین در قسمت بیرونی بیشتر قسمت خط است.

 




0 0